14
сентябрь
2023
2-4 сынып оқушылары арасында пән олимипиадасы
Мектебімізде 15.09.2023 күні мектепішілік пән олимпиадасы өткізілді. Олимпиадаға 2-4 сыныптар арасынан математика, жаратылыстану, әдебиеттік оқу пәндері бойынша 64 оқушы белсене қатысты.
Өтілген тақырыптар аясында, логикалық ойлауын, функционалдық сауаттылығын анықтау үшін 15 сұрақтан тұратын тест тапсырмалары алынды. Қорытындысы төмендегідей:
Жаратылыстану пәні бойынша
Мектепішілік пәндік олимпиада да білімімен дараланған Темірхан Айқын 2ж сынып оқушысы, Тоқтархан Шалқар 3е сынып оқушысы, Женисхан Абзал 4б сынып оқушысы қалалық олимпиадаға жолдама алды.
Математика пәні бойынша:
Мектепішілік пәндік олимпиядада білімімен дараланған Бақытбай Мұрат 2в сынып оқушысы. Қуанышқызы Айшуақ 3а сынып оқушысы. Қуанышқызы Айша 4а сынып оқушысы қалалық олимпиадаға жолдама алды.
Әдебиеттік оқу пәнінен
Мектепішілік пәндік олимпиадада білімімен дараланған Ысқақ Алинұр 2ә сынып оқушысы. Ордабек Нұрасыл 3ж сынып оқушысы, Балмұрат Інжу 4д сынып оқушысы қалалық олимпиадаға жолдама алды.
Барлық пәндік олимпиаданың нәтиженін сараптай келе мынандай қорытынды жасауға болады:
Өтілген тақырыптар аясында, логикалық ойлауын, функционалдық сауаттылығын анықтау үшін 15 сұрақтан тұратын тест тапсырмалары алынды. Қорытындысы төмендегідей:
Жаратылыстану пәні бойынша
№ | Оқушылардың аты-жөні | сыныбы | 15 балл | |
балл | % | |||
1 | Мырзахметова Аружан | 2 Б | 15/10 | 66 % |
2 | Құмат Мағфират | 2Ә | 15/8 | 53% |
3 | Бейбіт Әмір | 2 Д | 15/4 | 26% |
4 | Сарсенбекова Арайлым | 2В | 15/11 | 73% |
5 | Мейрамхан Жәнібек | 2 Ж | 15/12 | 80 % |
6 | Жунис Элина | 2г | 15/9 | 60% |
7 | Серікқызы Раяна | 2е | келмеді | |
8 | Темірхан Айқын | 2А | 15/13 | 86% |
9 | Талғат Ералы | 3А | 15/3 | 20% |
10 | Естай Мирас | 3Ә | 15/8 | 53% |
11 | Жұмабек Қарлығаш | 3Б | 15/6 | 40% |
12 | Асылбекұлы Айбын | 3В | 15/4 | 26% |
13 | Нұрмұхамбет Еркеназ | 3Д | 15/6 | 40 % |
14 | Тоқтархан Шалқар | 3Е | 15/11 | 73 % |
15 | Медетұлы Елбол | 3Ж | 15/9 | 60 % |
16 | Муратбек Ернат | 4 А | 15/7 | 46 % |
17 | Болат Балауса | 4 Ә | 15/10 | 60% |
18 | Женисхан Абзал | 4 Б | 15/13 | 86% |
19 | Аянкызы Аяжан | 4 В | 15/6 | 40% |
20 | Жексембек Амина | 4 Д | 15/3 | 20 % |
21 | Мухитулы Муса | 4 Е | 15/10 | 66% |
22 | Хамитов Хан | 4 Ж | 15/9 | 60% |
Математика пәні бойынша:
№ | Оқушылардың аты-жөні | сыныбы | 15 балл | |
балл | % | |||
1 | Асхад Айару | 2А | 15/3 | 20 % |
2 | Акан Айлин | 2Ә | 15/7 | 46% |
3 | Дарханұлы Алинұр | 2Б | 15/7 | 46% |
4 | Бақытбай Мұрат | 2В | 15/8 | 53% |
5 | Ермек Алдияр | 2Д | 15/0 | |
6 | Айтбай Айдана | 2Е | 15/0 | 0% |
7 | Нүриденқызы Әмира | 2Ж | 15/0 | 0% |
8 | Қуанышқызы Айшуақ | 3 “А” | 15/15 | 100% |
9 | Алмабек Ерсайын | 3 “Ә” | 15/12 | 80% |
10 | Бағылаұлы Нұржол | 3 “Б” | 15/5 | 33% |
11 | Нұрболат Айбек | 3 “В” | 15/11 | 73% |
12 | Жұмабек Арнай | 3 “Д” | 15/11 | 73 % |
13 | Әміржан Ибраһим | 3 “Е” | 15/8 | 53% |
14 | Қайратұлы Күнесарсен | 3 “Ж” | 15/7 | 46% |
15 | Қуанышқызы Айша | 4 А | 15/15 | 100 % |
16 | Тұрсын Аруназ | 4 Ә | 15/11 | 73% |
17 | Өмірзақ Диар | 4 Б | 15/8 | 53% |
18 | Береш Дарын | 4 В | 15/8 | 53% |
19 | Қазтай Райхангүл | 4 Д | 15/3 | 20 % |
20 | Бақытбай Өркен | 4 Е | 15/15 | 100 % |
21 | Қанатбек Еркеназ | 4 Ж | 15/6 | 40 % |
Әдебиеттік оқу пәнінен
№ | Оқушылардың аты-жөні | сыныбы | 15 балл | |
балл | % | |||
1 | Русланова Аруназ | 3 “А” | 15/7 | 47% |
2 | Нұрлан Ақнұр | 3 “Ә” | 15/5 | 53% |
3 | Оразахун Ерасыл | 3 “Б” | 15/6 | 60% |
4 | Болат Ақнұр | 3 “В” | 15/6 | 53% |
5 | Бекмухметбек Каусар | 3 “Д” | 15/8 | 33 % |
6 | Саржан Сенім | 3 “Е” | 15/6 | 67 % |
7 | Ордабек Нұрасыл | 3 “Ж” | 15/9 | 87 % |
8 | Ерназар Әлинұр | 4 А | 15/5 | 67 % |
9 | Балмұрат Інжу | 4 д | 15/9 | 53% |
10 | Асқар Асылай | 4 Б | 15/6 | 53% |
11 | Шымен Бексұлтан | 4 В | 15/7 | 53% |
12 | Медет Әмина | 4 Ә | 15/7 | 20 % |
13 | Мақсат Аруай | 4 Е | 15/6 | 73 % |
14 | Елдос Әбілмансұр | 4 Ж | 15/6 | 40 % |
Барлық пәндік олимпиаданың нәтиженін сараптай келе мынандай қорытынды жасауға болады:
- оқушылардың функционалдық сауаттылығын, логикалық ойлауын дамытуға байланысты көптеген қосымша жұмыстар жүргізу;
- мәтінмен жұмысты жандандыру;
- қалалық олимпиадаға жолдама алған оқушылармен пәндік дайындық жұмыстарын жалғастыру.